Torsdag med sol ,regn o blåst...

Redan torsdag eftermiddag ... Var uppe före tuppen idag.. Skulle vara hos tandläkaren kl. 08.15... En härlig morgon... o glatt överraskad blev jag när tandläkaren sa vad jag skulle bet... 253 kr!!!!! Inte alla gånger man blir posetivt överraskad hos honom... Iväg till sjukhusets lab... satt o väntade på min tur i över 1 timma... o när jag kom in kunde de inte ta provet ...skulle vara fastande o inte ha ätit ngn mjölkmat på ett dygn... Det hade givetvis ingen talat om om för mej när jag pratade med läkaren för drygt en vecka sedan...men denna gången hade jag inte tagit mitt Levaxin iallafall ..Det fick jag reda på förra gången att jag inte skulle ta på morgonen..... Ja, det är bara att sätta sej o vänta på sin tur en gång till o det nästa vecka... Åskar är ute Han gillar nog när solen skiner ... för när det börjar regna dyker han upp här hemma nästan med en gång... Har en tvättmaskin på gång, lite nytta ska jag väl få gjort idag också...för nu ska jag faktiskt sätta i gång o stryka lite... Så jag önskar Dej en riktigt go´o skön kväll...Kram! Foto: Vy från Kungsgatan i Alingsås.

Kommentera här: