Typisk svensk höst, sol o regn om vartannat!!

God förmiddag! Morgon för mej...Jag sitter vid köksbordet ,har druckit mitt "morgon"kaffe...ute är det just nu sol...men kan bli regn inom ngr sekunder ..så har vädret varit hela morgonen... o fortsätter väl så hela dagen skulle jag tro.. Har inte bråttom idag ... även om jag har massor att göra.. Struntar helt enkelt i det .. orkar inte hålla på o ständigt bry mej..om vad jag ska göra...Väntar på det vanliga , att värkpillren ska börja göra nytta...Blev lite nerstämd i går när min läkare ringde , jag tål inte alvedon...får hosta o det pipper i bröstet...Förra gången trodde hon inte på mej när jag var där...så jag skulle prova en vecka ... men när jag tog tabl. så kom både hostan o pipet som ett brev på posten...Lite obehagligt eftersom jag samtidigt blir anfådd o tungandad.. När jag sa detta i går tyckte hon jag skulle sluta med värktabletter !!!!! Men jag äter ju inte dem för nöjes skull..Hon nämnde ihprem (heter de så) men hon skulle kolla hur de var ihop med mina andra mediciner ... men stod ändå fast vid att jag skulle sluta... Nej jag ska gå till apoteket o fråga hur de passar ..får nog fortare svar därifrån... Ha,ha, nu är det "svart" på himlen igen... regnet kommer väl...fniss.. Åskar är ute ... vilket han varit i omgångar hela natten... Nu har jag suttit här en stund ...och jag känner hur jag börjar få mera liv i kroppen... Härligt .. omed det kommer ju också viljan att sätta igång att greja också ...Ännu härligare ....Så nu väntar duschen på mej o sedan ska jag koka gulaschsoppa .Det har jag planerat göra varenda dag denna vecka ..men som vanligt har det inte blivit av. men idag så.... Ska jag göra det ..Efter det blir det en cykeltur på motionscykeln...Önskar Dej en underbar Lördag... Ha det gott o var rädd om Dej ...Kram! Foto: Jag tror Åskar har fått fnatt ,ser ut som om han solar ...fniss...

Kommentera här: