Längtan efter våren är stark!

God förmiddag .... Här hos mej är det visserligen morgon ännu...En dag som inte börjar som jag vill ha den... tänkte stiga upp relativt tidigt ..men så blev det naturligtvis inte ...suck, Trött ,är bara förnamnet på hur jag känner mej.... så ringde telefonen... jag svarade det var öron näsa hals från sjukhuset... då la telefonen bara av... de ringde igen , telefonen la av... Jag ringde tillbaka ...o jag fick en tid då de skulle ringa tillbaka... så får vi se om jag kan få fram vad de ville...Känner mej pressad o stressad just nu.. men jag försöker komma ner i varv... pratar med mej själv.. vet att det låter dumt när jag skriver det men jag vet att jag kan få ner mej på normal nivå på detta sätt... Åskar sover i sin stol... han snarkar lite lätt o det låter faktiskt väldigt mysigt... Hade inte tänkt jag skulle behöva skriva o klaga ...mera ..men tydligen så blir inte det heller vad jag egentligen vill... Jag skriver som jag känner ... o precis som det är ... i mina inlägg finns i allafall inget påhittat... det är min vardag med både gnäll o glädje.. Vädret som varit har tagit riktigt bra på snön... o kan Du tänka jag tycker det är riktigt skönt...Det tycker Åskar också för han går ut utan att sitta o titta så länge innan steget över tröskeln tas.. Igår började jag längta enormt efter våren o påsken .. det märkte Du kanske eftersom jag lade in ett foto på en tupp som syrran virkat ..Tänk vad fint det kn vara till påsk...Nej inte springa händelserna i förväg... det är ju ganska långt kvar om man tänker efter... Ha det nu riktigt skönt ..o bry dej inte om mitt svammel ...fniss... Kram! Foto: En påsktårta som Birgitta ,min syster virkat på fri hand...

Kommentera här: