Nu är den mesta snön borta...

God morgon! Ja, sen som vanligt men ha faktiskt ringt ngr samtal som jag dragit mej för ett tag... Nu är det iallafall gjort...Så lätt det var ..varför går jag o drar ut på tiden... när det gäller sådana saker ?? Jag är inte ensam om detta fenomen , det vet jag ... Så jag frågar istället ,varför, gör vi så... Nu är snön snart helt borta ... Det har tydligen regnat hela natten... o gärdet utanför köksfönstret är nästan täckt av vatten... i stället för snö...Lite närmare våren .... eller hur...SKÖNT! Hur fort går inte veckorna ... om jag hängt rätt med så är det fredag idag igen...Nu när jag sitter här o skriver vid soffbordet i vardagsrummet ...känns det som jag ska få gjort en hel del idag ... det är verkligen en skön känsla ... men vad som blir gjort det återstår att ...se..fniss.. Men jag ställer då rakt inga skyhöga krav på att få gjort en massa ... är nöjd med det lilla... Åskar är ju inkommen från sin promenad... Han gillar det nu när snön nästan är borta... så stunderna ute blir längre o längre ... Undrar just hur det blir när vårsolen kommer fram... Då kanske dagarna hemifrån blir långa ... men han är ju snart 13 år så han kanske blivit lite lat o tycker det är skönt på altanen... fniss... För bekväm av sej , det är han verkligen... Nej hör ni jag ska börja den verksamma dagen. Så här kommer ett fång kramar till Er... Ha en go´dag... Foto: Taget på Åskar nu på morgonen...

Kommentera här: