Regnar..

God morgon... Regnet vräker ner... så nu har vi massor av små sjöar på gärdet utanför köksfönstret igen... Trodde jag skulle vara jättepigg idag o planerade för massor , men det ska jag tala om ..här är det segt som attan idag, än så länge i allafall.. Åskar knallade ut strax före sex i morse .. och har ännu inte dykt upp här hemma ..igen...Ligger kanske i ngt regnskydd...eller så beror de på att han fick vara inne tills jag kom hem från röntgen i Göteborg igår .. När jag kom hem va klockan 18.30..o då behagade herrn inte titta på mej med en endaste liten blick...Han tågade med högt huvud rakt förbi mej när jag hade kommit in, satte sej framför dörren med ett klagande läte ..så det var bara att öppna för honom... Konstigt nog var han inte ute mer än ett par timmar... Ja, nu hoppas jag att det är färdigröntgat... både lungor o hals blev gjorda igår...och förhoppningsvis...blir det inga flera såna undersökningar mera. Jag vet inte hur många år Allum (affärscentrum) funnits i Partille....men jag har aldrig varit där förrän igår...Britt-Marie, min väninna, o jag stannade till där för att fika... på hemvägen..Kaffe o semla var gott då jag var hungrig som en varg eftersom jag inte ätit sedan tidiga morgonen... Inte för att jag skulle det för röntgens skull, det bara blev så... Det är jag i ett nötskal... att det bara blir så..fniss... Nej nu satt jag här o somnade ... det är ju inte klokt...Bäst jag sluta o skriva för denna gången llHa det nu riktigt bra ... Kram! Foto: Tänk snart är det så här fint väder ...

Kommentera här: