Solen gör mej GLAD!

Så skiner solen o då mår jag riktigt bra... Har varit o tagit prover .. o det som skulle gå snabbt har tagit hela förmiddagen...fniss.. Så det kan bli...Inte mitt fel faktiskt...det var så många som skulle ta prov så de bad mej komma tillbaka efter 13.. Passade då på att våldgästa Gunilla, min syster under tiden... vilket var mysigt o trevligt.. Nu har jag varit hemma en liten stund o hunnit med att äta lite pannkakor... Gör alltid en smet på 8 dl mjölk..så det blir ju alltid mycket mer än man orka med o då passar jag på att rulla dem o frysa dem tills dagar då jag inte har lust att laga mat... tex.. Inte för att det är så gott som nygräddade pannkakor ... men de går att äta..fniss... Ibland fyller jag dem med ngn fyllning innan jag fryser dem.. o då blir de ju lite matigare o godare faktiskt... Min lille kissonge...ja, Åskar alltså är inne i ett kel skov nu... Han går inte många steg när han är inne utan att han vill kela , pussas eller ha lite krafs på magen...Vilket jag också tycker är gosigt.. Solen .. den är verkligen min vän... det gör så himla gott i själen...när den skiner ..Får verkligen hoppas att den visar sej mycket i vår... Det vore underbart ...Var inne på Rusta en sväng o köpte två konstgjorda växter till idag ... Ska ha de konstgjorda växterna inne i rummen och försöka ha levande i fönstren...I det fönstret som Åskar brukar har jag inte något alls... tror inte det skulle fungera ... eftersom han trots sin ålder (snart 13 år) älskar att putta o slänga ner saker i golvet.. Jo, nu är mitt kaffe efter maten uppdrucket...så jag ska se om jag kommer igång med maskineriet .. alltså kroppen min.... Ha det nu så gott... o var rädd om Dej! KRAM!

Kommentera här: