Lite mera ork igen.. !

Go´förmiddag.. Världen var väldigt liten när jag vaknade idag o ändå var klockan 9...Fortfarande är den det och jag har inte kommit så mycket längre heller ... gör mej ingen brådska precis... Åskar vill inte gå ut????Äter som en häst o dricker lite mera än vanligt tycker jag , får väl hålla ett extra öga på honom..Så ngn morgon promenad har det inte blivit för honom idag .. Just nu vet jag inte var han håller hus men jag gissar att att han ligger o sover i sonens säng på andra vån. Jag har blivit mycket bättre o orkar väl göra det som jag gjort innan den där otroligt orkeslösa dagen.. Känns så bra att orken återvänt... Jag gillar att spela Atlantis och Taipei här på datorn... då glömmer jag allt ... sonen skrattade åt mej igår när jag sa det o hade roligt o att jag spelade datorspel som han sa ...Han tyckte det var bra att jag gjorde det men skrattade gott åt mej för att jag inte ville kalla det för datorspel.. ...Jag trodde i min enfald att dator spel var spel .. där de slogs o härjade .. Ha,ha så fel jag kan ha. Igår var jag o syrran Gunilla och handlade ..O som vanligt bjöd hon mej på fika före.. Hon vill göra det som tack för att hon får åka med..även om säger åt henne att det absolut inte behövs..så vill hon bjuda.. ... Ja, och så blev det naturligtvis årets första semla... Den som alltid brukar vara så god Maxis semla ,bakat i eget bageri...så tyckte jag den var smaklös , men det berodde nog på mej..för ingen annan tycker det.. Ha nu en riktigt fin dag ...Kram! I Lite

Kommentera här: