Regn, övergåeende i snö?

Hallo på Er... Vad har tagit åt mej ... Gick upp tidigt ...ja, för mej i allafall klockan var 8!!! Men inte får jag gjort ngt alls ...Jo ätit en stor bit , ja o då menar jag stor bit...kladdkaka... jag som har diabetes... Fan de är ju inte klokt... sedan har jag bara suttit här o tankarna har snurrat runt i skallen precis som om de just upptäckt att det var roligt att snurra...Har tittat på premiär avsnittet på Hem till gården... o så släppt ut min goe´lille fyrbening... Det är strax tid att knalla ner till postlådan..brukar inte vara post på måndag .. men promenaden dit tar jag ändå...Det kan ju ligga ngt i lådan...fniss Inte ngt roligt väder i dag .. lite regn o grått o mörkt som attan...men regnet ska senare övergå i snö....är sagt ..återstår att se om det stämmer.. Känner för att hitta på ngt riktigt galet !!! Vad vet jag inte riktigt ... men ngt som sätter sprätt på vardagen... Längtar lite efter den kreativitet jag kände o hade för ngr år sedan... o den är ju bara jag själv som kan skapa... undrar om jag kan hitta den på så sätt att bara börja med att sy ..tex...Förr då hade jag massor av olika saker på gång dekoupage , målade på träsaker , sydde stickade virkade osv..,Det är ju faktiskt hemskt... Samtidigt som jag höll på med detta hade ju Åskar också väldigt roligt för han var ju för det mesta med o hjälpte till...fniss..' Nej Du , nu ska jag ut i regnet i allifall..kan det var galet nog tro? Nej det tror jag ju inte men så får det bli... Var rädd om dej o hitta inte på för galna saker ... Kram!
Foto... En liten dock poncho som jag virkade för ngr år sedan...

Kommentera här: