Bättre väder idag!

Torsdag... Lite ljusare ute idag än igår...Kom upp i tid idag redan 7.30.. Åt frukost o drack mitt kaffe o blev så trött.. så det skulle bli sängen n gr minuter tänkte jag...Men ,10.30 väckte Åskar mej , då ville han gå ut ... Fniss... Finns det ngn som sover så mycket som jag ... Visserligen sov jag bara tre timmar i natt... Igår gjorde jag o Åskar en utflykt ... Vi åkte upp till min syster Birgitta Dahlstrand för att hälsa på... och det gick jättebra... Han strosade runt ,visserligen hade jag honom i koppel.. Hon har ju så otroligt mycket fina föremål o jag ville ju inte att han skulle putta ner o slå sönder ngt .När han så nosat färdigt hoppade han upp på bordet för att kolla ut genom fönstret ..och sedan la han sej o sov..på köksbordet...Nu är han alltså ute igen... . och jag ska väl försöka komma mej iordning sen blir det " Hem till gården " sen en promenad till brevlådan.. Idag kommer Alingsås tidningen...Får se om det har hänt ngt intressant i trakterna, runt omkring Alingsås.. Har fått fram garn , stickor o mönster så det är bara att börja sticka för att få färdigt sonens slipover... Bakstycket är klart men framstycket är svårt att komma igång med ...fniss... Tänkte det kanske skulle passa bra bra att sticka en sådan här dag då jag känner för att ta tag i gamla ufon... Ha nu en riktigt go´dag i väntan på våren!!! Kram!

Kommentera här: