En tuff natt, fniss...

Go´ förmiddag, Här har snöat i dag också... Är fortfarande vitt ute... men idag var det inte mera snö än att Åskar gick ut utan att tveka...Min lille goé kisse har fått tillbringa ett antal timmar i arbetsrummet i natt... Ja..varför ska Du få se en bild av ... i slutet av inlägget ... Det var bara en sak av hans bus... Han ville inte gå ut så det kändes bara som han ville att jag skulle vara vaken o hålla honom sällskap.. Jag hade gjort honom till viljes och gått o lagt mej vid 23... .... då han sprang mellan min säng o mej o jamade .....Ja, jag var trött så det var inte svårt att lyda ...fniss... Har plockat ,spikat upp ngr krokar och vattnat blommor , inte för det finns så många äkta blommor att vattna bara ett tiotal... sen är det bara sådana som åkte i golvet i natt... Natten var jobbig då jag hostade o hostade oavbrutet ... jäkligt jobbigt ... o enerverande .. men nu är det inte så hostigt .I morgon ska jag in till stan ,det var inte meningen men då ska jag köpa hostmedicin igen ..den jag har hemma tar slut i kväll.. men nu får det bli en annan sort ... som förhoppningsvis hjälper ... Har en förbaskad värk i mitt vänsterben... värktabletterna hjälper inte.. kanske blir det bättre av en tur på motionscykeln... Ja, det får bli så, en cykeltur ska jag ta, inomhus... Nu är väl snart pausen slut i Hem till gården.. odå ska jag titta igen...Ha det gott .. Kram! Foto: Åskars verk!! och så ser det ut här just nu...

Kommentera här: