Söndag .. men jag ska städa ...

Ja, idag struntar jag i att det är söndag ... måste greja till lite här idag för i morgon får jui vi gäster...
Molnen tornar upp sej så här blir nog ett rejält oväder ..känns så i kroppen också..Sonen skulle ta en "fridag " idag sa han igår... och det tycker jag absolut att han ska.. han har ju semester..  Hade ju varit så mycket lättare för honom om han bott här...Som det är nu är det ju så mycket att göra att han inte får ngn semester<alls. Det är väl i sju år som han pratat om att åka till USA  igen men inte kommit iväg... Men jag är ju glad att han stannar här hemma för än så länge händer det ju inte så mycket otäckt här ... men det vill jag ju inte säga ...till honom.
 
Åskat satte iväg mot dörren som en oljad blixt klockan 9 i morse,... han slog rekord i går var ute i elva timmar.. o när jag tog bilen o åkte o tittade efter honom så kom han springande nere vid brevlådorna o ville åka med hem.. Jag tror inte sonen har trott riktigt på mej men nu fick han se att Åskar vrkligen åker med när jag tittar efter honom... Nej , nu ska jag sätta igång här o önskar Dej en riktigt härlig söndag .. även om det regnar o åskan mullrar... Kram!
 
Finns det ngt goa´re än en liten tass...
 
 

Kommentera här: