Solen lyser med ...

sin frånvaro idag ... o tänk det passar mej precis... Jag håller ju på att gå igenom (rensar) i alla mina skåp o skrymslen... Det blir massor av påsar till sopstationen och massor av påsar till Hjulet , Pingstkyrkans second hand .. Det är en otroligt skön känsla när jag kör hem med en tom bil .. som varit alldeles "knö"full..fniss.. Min älskade lille Åskar är ute på promenad .. men i morgon får han inte gå på sin morgonpromenad ... Då ska jag ringa till veterinären... Det är ngt som inte är bra med honom... Han slickar ,tvättar sej nästan hela tiden... o han jamar så ynkligt .. men hans hosta o nysningarna har nästan slutat.. men ngt är det som gör att han inte mår bra... Måste kolla upp det och nu ska jag strunta i de persone som säger att jag är sjåpig när det gäller Åskar... Hellre en gång för mycket än en gång för lite ..gäller även min lille älskling.. Nej nu ropar skräppåsarna på mej... Önskar Dej en riktigt bra dag... Kram

Kommentera här: