Vaknade till en grå....

morgon ..och klockan var 9.30!!!! Hade sovit så otroligt ... glömt Åskar som var ute.. jo , jag var uppe klockan 6 o tittade efter honom..men då var han inte hemma..o ännu har han inte kommit... Fattar inte varför jag blir så himla orolig när han inte kommer hem på vanliga tider .. Ja, nu vet jag ju inte om han varit hemma o gått igen under morgonen.. och då får jag dåligt samvete ... Verkar som om regnet hänger i luften... men jag hade för mej att solen skulle visa sej idag också och att det under morgondagen skulle bli sämre väder ...men jag kan ju ha fel... Nu står bilen på garage uppfarten.. Fick hämta den igår...Så skönt ,även om jag undviker att köra före operationen... Grävde ner ..mina smultron o min gräslök i går i trädgården... De har ju stått på altanen hela sommaren... och idag kom jag knappt ur sängen så ont i kroppen hade jag ... men med en värktablett blev det betydligt bättre .. måste gräva ner två växter till idag -..mer får det inte bli åt gången för det klarar inte kroppen alls.. Nej ni ska jag in i duschen o sedan börja min dag ... Ha det nu riktigt skönt ..denna fredag... Kram!
1 emma - mode- mamma:

skriven

ha en toppen fredag
kramis

Svar: Tack snälla... Ha det gött Du också ! Kram!
Elle

2 FIA:

skriven

Hur gammal är Åskar? Hoppas han kommit hem vid det här laget! Katter är ju egensinniga djur och gör lite som de vill och känner för... Åskar kanske är så uppe i nåt kul och spännande att han glömmer klockan mellan varven?!

Önskar dig en fin helg! KRAM!

Kommentera här: