REGN!

Några rader ska jag väl få nedskrivet här hoppas jag... Det är trögt som attan... Igår hadevi 34 gader ..i skuggan och 30 grader var det klockan 19.30... men då var Åskar nödig o ville ut efter att ha varit inne hela dagen.. så visst fick han gå ut .. sen kom han in och åt men förvann ut i natten igen och kom när jag skulle äta frukost ... Äta ja, det är det som är problemet både för Åskar o mej.. Han vill mest ha mjukmat ..o det är jag glad fö då det är så varmt o dricka är väl inte det populäraste för honom... o jag får ont i magen.. o sen har jag ingen aptit men det är väl inte så konstigt i denna värmen... Jag dricker soppor ..jag äter yougerth.. Idag har det regnat ...Max 5 min... och det är 23 grader varmt ... en härlig temperatur ..men fuktigheten i luften är väl inte så skön.... men man kan ju röra sej..iallafall. Har borstat Åskar .. o försökt få bort all päls som fastnade på mej... men som vanligt lyckades jag inte utan den där klisterborsten.. fniss.. Nu kommer solen... ser fint ut men blir ju varmare .. Trodde väl aldrig att man skulle önska värmen all världens väg under en sommar i Sverige ..men för att vara helt ärlig så gör ja det nu... ja, ja.. ska komma ihåg det till vintern då jag gnäller över att det är kallt ...fniss.. Känns lite underligt ... Varmt o skönt men när jag sitter här faller gula björklöv ner på altanen... o på det som en gång var gräsmatta... Det känns galet helt enkelt... Höst men ändå inte höst ... Ha det nu gott .. Kram! Foto: Tänkte fota "blodmånen" men det bev min tumme i stället .. Kan inte hålla reda på alla tentakler som finns på en..

Kommentera här: