Regnig onsdagsmorgon !

God morgon! Det är en grå regning onsdagsmorgom...Så där lagom slö... Var vaken klockan 6 o släppte ut Åskar..men tyckte det var för tidigt att gå upp.. men skulle nog gjort det ..för jag var piggare då än nu. DEt har varittvå dagar som jag knappt har varit hemma .. så idag ska jagbara till återvinningen..om jag nu kommer iväg.. Sedan ska jag njuta utav hemmets lugna vrå..fnissHar sådan otrolig lustattmöblera om... men kan ju inte göra det eftersom jag dels är trött o orkar nog inte få det färdigt idag...så alltså bryr jag mej inte ens om att börja.. Nu blirdet enstund isängen för att få det där onda att lugna ner sej...sedan ska det förhoppnings vis bli lite fart här..I går var det Morss födelsedag... hon skulle ha blivit 102 år om hon levt...Var uppe på kyrkogården tillsammans med min systerGunilla osatte en bukettrosor hos Mor o Far.. Nu önskar jag att Du får en fin dag vare sej Du har solsken eller det därvåtaregnet ... Foto: Dekorationshjärtat har min syster Birgitta gjutit o planterat ..i och rosrorna satte vi dit i går

Kommentera här: