Kallt vinterväder ...men det struntar Åskar i ....

Go´förmiddag! Solen skiner från en klarblå himmel o det gnistrar vackert om snön... Kallt som sjutton ..- 13 grader där inte solen kommer åt att skina .. men i morse var det hela -19 grader ... De´är kallt de´.. Hua... Åskar kunde jag inte hålla inne längre än till för en stund sedan... Han levde rövare här så det var nog bäst att han fick gå ut olätta på trycket ...för se på lådan vill han han inte gå, trots att han fått en stor ny o fin låda ... Jo, är han dålig av ngt slag .. då går han på den men inte nu... nej för sjutton ,då ska han ut i vida världen.. Nej nu ska jag med värkpillers hjälp sätta igång dagen här ... men jag hoppas att Du får en härig dag o att Du njuter av solen även om dina fönster är skitna... fniss.. Det är mina fönster här men det ska inte få ta ner mitt humör ... Ha det gott...Kram!

Kommentera här: