Söndag morgon!

God morgon! Var uppe ganska tidigt ..o nu först kommer den lilla solen smygande...Här är tyst o stilla... Åskar har bara varit ute en kort stund nu på morgonen..o just nu ligger han o sover ...Han är fortfarande lite slö..och vill gärna hålla koll på mej.. Tittade på Melodifestivalen igår ..fans ju inget annat att kolla på. Den sista låten var väl den enda som jag tyckte kunde gå vidare .. faktiskt riktigt bra enligt mej.. men vad hade Jonas Gardell där att göra.. Visst den låten...psalmen var ju vacker men inte i det sammanhanget... Så tycker jag...iallafall.. Idag ska mina omflyttningsplaner fortsätta ...orkade int göra färdigt allt igår och förmodligen blir jag inte klar idag heller eftersom åldern tydligen tar ut sin rätt på mej...fniss.. Nu har jag äntligen lagt in mina senaste foton här på datorn... så här kommer ngr foton från mitt Stenungsundsbesök förra fredagen... ha det bra ... Kram!

Kommentera här: