En solig tisdag!

Solen skiner ... men inte blev det ngn vattengympaa... typiskt att jag skulle få så jädrans ont.... men nästa gång tar jag värktabletter även om jag inte behöver på morgonen... så kanske det blir bättre ... Jösses nu gräver de alldeles utanför huset för fiber.... De skrämde också iväg Åskar så han har inte varit hemma sedan i morse... inte ens kommit nu när de har middagsrast... Tror att jag ska ta fram o börja sticka... Började med en slipover till sonen för länge länge sedan o sedan kunde jag inte sticka färdigt den på grund av starren på bägge ögon... Men nu kan jag inte skylla på den längre ,fniss... Älskar solen.... MEN... den talar verkligen om att det är mycket som behöver göras ... Alla fönster ... är så skitiga ..allt damm som jag trodde jag dammat bort ... o sv... nog finns det att göra bara man kan o vill.... Jag har börjat med att äta min middag mitt på dagen ... Håller mej mycket bättre mätt resten av dagen ... äter jag senare så små äter jag både före o efter middagen .. men nu känner jag inte det där suget efter mat ngn gång ..Så så här ska jag fortsätta äta min mat ... blir nog bäst så. Har en del samtal som jag egentligen måste ringa ... men jag är inte på prathumör idag... så jag skjuter nog på det tills i morgon... Tänk ibland kan jag inte få prata tillräckligt o sedan vissa dagar vill jag krypa i ide... Jag skulle ha en liten grotta ngnstans där man kunde krypa in o bara vara... skulle vara mysigt . eller hur? Nej nog med trams nu ... ngn måtta får det vara.. Ha nu en riktigt skön eftermiddag i solskenet , för det hoppas jag att Du har... Kram!

Kommentera här: