Töväder idag...+ 5 grader!

God morgon! Vaknade av väckarklockan, Åskar , Var uppe o drack mitt morgonkaffe o sen gick jag o la´mej igen... Somnade om igen, och vaknade ännu en gång av väckarklockan Åskar .. Då hade klockan hunnit bli 9.30... Så nu har jag druckit ännu en mugg kaffe, och ska väl om en stund ställa mej i duschen. Åskar är ute... men kommer väl snart in då det har töat o regnat så det är minst sagt vått ute men det är klart att värmen +5 grader gör å att han kanske vill stanna ute.. Detta återstår att se. Idag blir det en snabbgenomgång av mina kläder inför morgondagen.. Jag skjuter på det för jag vill inte vara med ... nej det stämmer inte .. Visst vill jag det ... men ändå inte .. Sedan på fredag ska jag till läkaren igen.. på Vct. Ja, ja, nu hoppas jag tt jg snart kan få känna mej lite normal... igen... om det finns ngt som egentligen är normalt ... Tycker detta ord är mycket underligt ... vad är normalt egentligen?? Jag bryr mej inte om att planera ngt för idag.... ska bara ta fram dammsugaren o plock in i diskmaskinen.. Allt annat får vara tills efter begravningen.. eller minnesstunden... Önskar Dej en skön dag .. med kanske en liten promenad ..KRAM

Kommentera här: