Inget regn.....

God middag är det väl dags att skriva .. Hade svårt att somna i går kväll..så det blev en sömntablett ...Lika svårt var det att vakna idag... fniss.. Vaknade inte förrän elva ..så jag har nyss ätit frukost ...Kaffet var gott ...smörgåsen så där..Ingen sol idag .. tryckande luft o visst känner jag en aning av att det kunde bli regn... Nja.. slutat hoppas har jag väl inte ännu ... men vet ju aldrig ... Kanske börjar det snöa mitt upp i alltihop.. Tänk tre månader , ja, nästan, utan regn... Det har jag aldrig upplevt ..Undrar om våra dagar kommer att uppfyllas av extremväder av ett eller annat slag hädanefter ..har en känsla av det ... Vi får nog en extremt kall vinter antingen med massor av snö eller så snölös ...men kallt blir det nog ... Använde min jeanskjol igår , trivdes riktigt bra i den ,men en aning varmt blev det ...Nu ser jag fram mot den 2 augusti ..då blir det en vänträff vid Vänga kvarn... undrar om det är många som kommer .. Jag ska i allafall åka dit som läget är just nu... är väl bäst att tillägga ...fniss.. Sitter ju här på mitt vanliga ställe på altanen.. och vet Du , det kommer en liten vindpust då o då o den svalkar så gott.. Slut skrivet för tillfället ... Ha det så gott och jag hoppas att de små vindpustarna svalkar av Dej också ...Kram!

Kommentera här: