Lördagsmorgon ,vilket ärsvårt att fatta....

Lördags morgon! Känns inte så men har konstaterat ...att det är det verkligen...Hoppas den är god hos Dej.. Här är den rätt bra...faktiskt.. Ha lagt mej en stund igen efter det att jag tagit mina piller,...Det är ett väldigt bra o skönt sätt har jag kommit underfund med.. Ingen blodmåne igår för mej.. Jag tittade både högt o lågt efter den... men såg den ej förrän den var normal igen senare på natten ... Det känns bra o lite tryggare att låta Åskar sova inne på dagen o gå ut på natten i stället för tvärt om..Tror att det
vet ...märk väl ,jag skriver för tillfället ...för i bland är det underbart med lite liv o rörelse... Nej kära vänner ...här avslutar jag mitt skrivande för denna gången..men visst kan det hända att jag dyker upp senare idag...man kan aldrig veta ... Ha dett bra ..Kram!

Kommentera här: