Sommar fortfarande ...

God morgon! Solen ..om ngn undrar ,så är den här hos mej...fniss...Vi har nog sol i hela Sverige just nu skulle jag tro.. Idag skulle jag göra så mycket ... In till stan o syrran o duscha , sen handla på flera olik ställen ,, men vaknade med en jävla värk i höften , så allt ställdes på ända .. eller rättare sagt ,allt blev ändrat ... Nu ska jag fösöka få gjort lite här hemma i stället ...så hoppas jag kunna handla i morgon... Min svägerska kommer o stannarr ngr dagr .
pet gapar tomt... Sonen lyser med sin frånvaro.. Jag tror han drar sej för att det är vattenbrist .Jag ska köpa sådana där folieformar så kan jag laga mat i ugnn.. och sen slänga formen när vi ätit -- Ingen disk ..ja, iallafall mycket mindre än vanligt.Får försöka hitta på ungslagade rätter ..vilket inte kan vara så svårt ..skull jag tro... Åskar varit ute i natt o nu snarkar han här bredvid mej..Så gott att höra..Nu ska jag förrsöka dra igång den här eländiga gamla kroppen .Så ha det så gott alla mina kära fb vänner , så hörs vi senare ...Kram!

Kommentera här: