Frdagsmorgon i underbart solsken...

God morgon i det underbara solskenet... Kallt som attan men idag gör det mej inget eftersom jag bestämt att ha en hemmadag..!fniss.. Det låter väl bra.. Åskar är ute igen... Han var ute i natt i dryga tre timmar då jag sov... o han var som en liten isbit när jag släppte in honom... Kaffet i min mugg är slut... väntar bara på att värkpillret jag tagit ska börja göra verkan... Sen ska det bli lite jobb härhemma.. ska sy lite harjag tänkt ... men först ska hemmet få sej en omgång med dammtrasan... eler vippan... jag använder båda. I helgen har jag tankar på att åka ner till Backa o besöka Stof o Stil.. Läste att de har rea .. o ngt fint billigt tyg finns kanske som passar mej. Sonen kommer inte denna helgen heller för han skulle med hela sitt jobb till Stckholm.. ... De skulle ha ngn sammankomst där så alla anställda över hela Sverige fick träffas ...om jag nu fattade rätt.. Igår när jag var i stan köpte jag jäst !!! Fick för mej jag skulle baka .. !! Jag som har fått för mej att inte äta bröd.. men se det är mycket svårt att låta bli... förjag älskar bröd.. Men måste erkänna att jag mådde mycket bättre både fysiskt o psykiskt av att äta LCHF,,, Så jag måste ta mej i kragen igen så jag börjar äta detta .. Konstigt att maten gör sådan skillnad på välbefinnandet.. Nej , nu känns det lättare i kroppen sånu ska jag försöka komma i gång... Önskar Dej en jätteskön dag.. o var rädd om Dej ...Kram!

Kommentera här: