Nej det är inte snö idag ...bara regn...

Hej! Hur mås det idag? Hoppas att det är bra... Jag har varit på språng... nej det är verkligen länge sedan jag kunde skriva så..fniss... Nu är det väl mest en stilla promenad..har i allafall varit ute på stan hela förmiddagen...Nu har jag slängt mej på soffan ..för att ta igen mej...efter det att jag ätit en god hemmagjord fisksoppa.. åskar är ute men det har han varit ngr timmar så han kommer säkert snart in... Jösses vad folk det var i affärerna... Tur att man slutat köpa julklappar.. för det hade jag inte tyckt vara roligt att stå i kö för att bet.. alla klappar.. Nu räcker det verkligen med den tid man står i kö för livets nödtorft ..Det är lite för rått väder ute för att det ska vara skönt tycker jag .. håller mej mycket hellre inomhus i detta väder .. Det känns verkligen i kroppen detta väder ... så här går jag runt i stora raggsockor oen varm stor tröja .. trots att det enligt termometern är behagliga 20 grader inne.. Men detta får bli allt för idag ..tänkte börja städa badrummet nu ... Ha det gott... Kram!

Kommentera här: