Var är " min " sol!

God morgon,.. Grått utanför fönstren idag också.fniss...Men lite variation, det blåser rätt bra.... var uppe strax före sju ..ja, min lille Åskar förde oväsen så jag var tvungen att kolla vad han hade för sej...När jag kom upp satt han snällt på golvet så det förblir hans hemlighet ..vad han sysslade med... eller så upptäcker jag det fram på dagen...När jag druckit mitt morgonkaffe o ätit en smörgås..så blev jag så himla sömnig så jag gick o la mej igen...Givetvis så somnade jag på direkten o jösses vad skönt det var att sova,,,även om jag ångrar att jag la mej igen... Det känns ju lite onödigt att göra så men är jag får väl ta vara på den sömn som blir... Ja, då var det torsdag igen o veckan är snart slut ..Känns lite snopet faktiskt när veckorna går så fort.. Nej nu får jag se om jag kan få lite rotation på kärringen här det behövs om jag ska få ngt uträttat här hemma...Ha det nu så gott o jag hoppas innerligt att Du ser solen...Var rädd om Dej..Kram!

Kommentera här: