Lite stressad idag ...

Hej! igen! Här har varit full sysselsättning den senaste tiden.. Har bara inte orkat skriva ngt ..Läkarbesök,läkarbesök...verkstadsbesök,, vatten gympa o mer därtill Är trött som sjutton , inget blir gjort här hemma.. Nu ska bilen in på verkstad i morgon igen..sen ska jag få hjälp med däckbyten på en annan verkstad på torsdag ..sen är det sjukgymnast på fredag ...o sen ,ja sen hoppas jag att jag får vara hemma en hel dag ... efter det ..Jag blir så full i skratt av Åskar för nu står han och tittar på mej varje morgon...o så säger jag att nä du kan gå o lägga dej igen för jag ska åka iväg en sväng först innan du får gå ut... Han vänder sej om o går till stolen där han sover när han är inne dagtid..Jag inbillar mej att han blivit van med dessa tidiga rutiner ..Skulle jag sitta vid bordet i morgonrock o dricka mitt morgonkaffe ..då vill han ut genom altandörren direkt när han ätit.. Jo, inbilla mej saker kan jag men ngt betyder det väl att han gör så ... Skulle greja lite här hemma nu men har lagt mej på soffan o tittar på ett djurprogram samtidigt med att jag skriver här..Älskar djurprogram... Har bara ont av alla djur som inte har det bra.. och kan då aldrig förstå hur en del kan behandla sina husdjur så illa.. inte bara sina husdjur utan alla djur .. läser det ena inlägget efter det andra o hemskare o hemskare har djuren behandlats.. Tycker det skulle vara hårdare straff för djur misshandel..Rejält kännbara straff... Detta blir allt från mej idag .. Önskar Dej en skön tisdagskväll...Kram! Foto: Åskar hjälper till i köket när vi bodde på Bergsvägen i Stenungsund

Kommentera här: