SNÖ på väg...

God morgon! Ja, det är morgon för mej... Riktigt grått o tråkigt väder idag...men det är i allafall fredag...En fredag då hela veckans jobb har samlats ihop eftersom veckans dagar har varit fyllda av att jag mått kass... fram på dagarna...Men idag har jag bestämt mej för att bara göra det allra nödvändigaste .. o sen ska jag sätta mej o sy resten av dagen .., jag hoppas att jag kommer att få det att fungera... Snö, har de som begriper sej på vädret ..varnat för...alltså är vintern här .-Men både bilen o jag har vinterskor på...så det ska nog gå bra denna vintern också..Värre är det väl Åskar ,kissen min... All snö fryser ju fast i pälsen mellan tårna på honom.. o det kan jag tala om att det gillar han inte alls... Men än har inte snön kommit o kanske den uteblir också , man vet ju aldrig nu för tiden .. för det är ju ganska ofta som spådomarna inte stämmer ...fniss... Läser om på flera andra sidor här på facebook om hur mycket stölder av cyklar tex det är...Finns det ingen ärlighet längre bland oss människor... Ofta är det ju tydligen ligor som far runt och plockar upp dessa cyklar och sedan säljer dem vidare .. En cykel är ju väldigt bra att ha... för alla ..även dem som inte är ärliga..Nej fy för den lede... för allt detta som drabbar helt oskyldiga människor som bara vill ta sej till sin arbetsplats tex... Nej dagens sysslor väntar... även om de inte blir många...men en riktigt go´o bra dag önskar jag Dej...o Kram till den som vill ha.... Foto: Än är inte snön här men det varnas för den i eftermiddag...

Kommentera här: