Solen skiner från en molnfri himmel...

God morgon! Solen skiner och det gör jag också ,just nu iallafall.. Har legat här o väntat på att att värk pillerna skulle göra nytta o det känns så skönt när de verkligen tar över i kroppen.. Skulle gått upp ur sängen.. men jag fick sådan lust att skriva ng rader först.. ja, vad ska jag då skriva om idag.. då, Jo hur tjocka o goá skatorna är här.. finns nog massor att äta för dem...blir riktigt full i skratt när jag ser dem knata omkring i trädgården..Inte är de rädda för varken åskar eller mej...och jag tror faktiskt det är de som ätit upp de stackars äpplen vi hade i år ..för efter stormen så fanns det inte ett endaste äpple kvar på marken..o inte i träden heller men skator fanns det gott om tjocka o fina..fniss.. Den stora mängd äpplen som folk pratar om den har inte jag sett röken av ... och de som fanns på träden.. ,visst var de goda i smaken men så äckligt torra... så det var då inte behagligt alls att ha dem i munnen.. Därför plockade jag aldrig in dem... Nu ska jag börja dagen... så Du får ha det så gott... och skin i kapp med solen... Kram! Foto: inte underligt att datorn krånglar ibland ,när det sitter en tung katt på den...

Kommentera här: