Kylig natt..bara 4 grader....

Go´morgon! Den ständiga upplysningen i mitt inlägg , är ju vädret.. Idag är det som vanligt lite av varje ..verkar det som... När jag steg upp var det ett underbart solsken men nu kommer molnen och det blir mera grått för varje sekund...Regnet är nog inte långt borta...Kan Du tänka Dej, ngn gång i natt var det bara +4grader!!!! När jag var uppe i natt var det 6 grader men så kollade jag nu och då höll jag på att få dåndimpen...så kyligt ... o så ska det bli så varmt som drygt 20 + i kommande vecka... Det är många ??? som snurrar i min skalle.. Åskar går ut o in eller rättare sagt jag gör knappt ngt annat än att öppna dörrar för honom hela tiden .. o det lilla runda skrället nöjer sej inte med den dörren han står vid... När jag väl öppnat den dörren ...så lockar en annan dörr o när jag öppnar den kan det hända han tar den vägen ut ..annars får det bliden tredje dörren ... Vi har tur som inte använder den fjärde dörren ut...Den har vi aldrig använt så den går väl knappt att få upp ,fniss... Men visst , är det mitt eget fel att jag går från dörr till dörr ... Hade jag inte gjort så från början .. hade han aldrig vant sej... men det gör inget ... för han får så gärna sin vilja igen ... det är han värd..det lilla skrället... Ja, söndag.... vad ska vi göra då? Jag ska plocka ur diskmaskinen ... kanske tvätta en tvätt.. o plocka av så där lite här o var ...i Åskars o mitt lilla hem...Några större händelser hoppas jag inte dyker upp för jag tycker om det där när det är lugnt o skönt...Just nu har Åskar det skönt ..han ligger o snarkar i min säng ..så jag får vänta med att bädda tills han vaknar ...Som Du förstår så styr han mitt hem till stor del ...Fniss... Ha nu en riktigt skön söndag ... Kram! Foro: Ska jag gå ut ,eller vända o gå in igen... ser det ut som Åskar tänker ..

Kommentera här: