Nattens storm både inne o ute !

God morgon! Solen o blåsten härjar utanför fönstren...Vädret inbjuder inte till att gå ut precis.. Alltså blir det en innedag med många småsysslor ...som att plocka lite grejer fram o tillbaka ..precis som jag gjort så många gånger förr efter ommöbleringar... Blev inte klar med det igår men ändå nöjd med det jag gjorde.. Var uppe klockan 6 och åt frukost!! Det berodde helt på Åskar..fniss... Han hade inte fått gå ut under natten då det blåste som mest och då förde han ett litet krig mot mej...Bordslampor o en tavla o en massa små saker åkte i golvet... han var nämligen både högt o lågt tills jag ledsnade på detta och han fick vara ngr timmar i arbetsrummet ..där finns en go´säng som han brukar sova i.. Nu har han i allaall varit ute ..kommit .in , ätit o ligger här isängen hos mej.. Ja, jag har inte gått upp ännu för idag verkar inte mina värkpiller hjälpa... men efter det att jag skrivit här så jag allt trotsa det onda o gå upp o greja...Fast visst är det skönt att ta det så här lugnt på morgonen.. Nu önskar jag Dej e härlig dag trots att Knut härjar utanför väggarna... Kram!

Kommentera här: