Sen morgon för Åskar o mej...

God förmiddag , morgon för mej... Telefonen ringde .. Jag svarade ,nästan i sömnen, då var klockan 3 min. över 8... Det var ngn från vårdcentralen . skulle få komma dit i morgon redan, för min häl alltså... Men låg kvar i sängen ,länge .. Kroppen värker stundtals så att tårarna inte är långt borta ..Jag har massor att göra .. är ju längesedan jag gjorde ng som helst här hemma.. sonen kommer i helgen .. om inget oförutsett inträffar... Jag vill ju ha det fint då...men det får bli som det blir..Läkaren förstod nog i går när jag var där .. att jag verkligen har ont.. för hon skulle känna hur det kändes när hon tog liksom på en musket vid midjan .. O jösses vilken hopp jag gjorde ..det gjorde ju så jädrans ont o jag var verkligen inte beredd på att det skulle kännas så ... Måtte detta vara kulmen så det blir bättre i höst...Nej nu ska jag inte klaga mera .. men det känns liksom lite bättre efter jag gnällt av ngn anledning..fniss...Åskar är ute .. Han har legat o kelat med mej hela morgonen... så fort jag liksom slutat klappa honomhar han tagit tag i min hand o dragit den till sej igen... Just när han gör så upplever jag en underbar känsla ... tänk att vara behövd ... att denna lille Kisse .. älskar mej... så han vill att jag ska klappa honom så... mycket... Nej nnu ska jag se om jag kan ta mej in i duschen... det är ett litet företag ,just idag ... Ha nu en skön dag ... jag ska göra allt för att Åskar o jag får det ... Kram Foto: Åskar..

Kommentera här: