En härlig Påskafton!!

Idag är jag trött..men det gör absolut ingenting..Jag njöt av gårdagen ..och det var härligt..Sonen o kusin Björn är ute i skogen idag ...Ja de skulle gå en en led som går från Hjortgården i Alingsås..Låter härligt ...tycker jag ..medans Åskar o jag tar det lugnt.. Åskar snarkar i sin stol...o jag ligger på soffan med min dator.. Inte en påsksmäll o inte en påskeld...igår ..Helt underbart.. Brukar ju höra några smällare .. även om det nog inte är så många här ute som leker med dem.. Men eldar brukar det finnas... Men nu gjorde väl det torra vädret sitt... och jag tycker det är skönt att folk äntligen tar lite hänsyn...o begriper att det är inte är så lyckat att elda för nöjes skull alla gånger .. En skogsbrand härjade ngr mil härifrån... i Bollebygd...Dr befarade att den skulle ta ny fart idag ... men vi hoppas väl att brandexpertisen hade fel denna gången.. Har inte hört ngr nyheter ännu idag.. Ha nu en skön fortsättning på påskdagen.. Kram! Foto; blommor jag fick av sonen igår..

Kommentera här: