En trött dag ,trots en stor sol!

Hej! Idag är det baske mej ingen bra dag trots solen har lyst..Har inte ens hämtat posten..Har fått acceptera att det är en sovdag idag.. ja,jag måste ju ha det ibland...Borde ha vant mej... men see det gör jag nog aldrig.. Till o med Åskar sover ...Han fick syn på grannkatten Timo..o skulle ut i en jädrans fart .. då var det minsann inga tveksamheter ..fniss..men han hann väl inte fatt honom för det gick nog bara ngr minuter så ville han in igen... Har tvättat en tvätt som ska hängas upp o det ska jag göra efter jag skrivit här... Det är allt som blir gjort idag. Snön blev inget av ..det låg ett litet tunt lager på gärdet i morse .. men efter ngn timma så var det borta ... Enda stället det låg kvar på sist jag tittade ut det var på vindrutan på min bil... Mer blir det inte skrivit idag ...men det är i allafall en titet Hej på Er ... Ha detnuså gott.. Kram från mej o Åskar .. Foto... Längtan efter sommaren o sen dagar då jag var ute på sjön.. längesedan nu... men det var underbara dagar...

Kommentera här: