Jag tror solen har lurat Åskar!!!

Go´middag! Solen skiner o det var härligt väder ute... Har varit med syrran Gunilla så hon fått handla... Kom hem, åt lite o nu har jag mina julgrejer samlade i hallen ... Nu ska de upp på andra våningen men det sitter långt inne för ryggen o knäna ..vill helst inte idag ... men jag har bestämt att det ska upp idag o då ska de det... Men först en liten stund framför datorn.. Åskar trivs nu ..ute .... han kommer bara in o äter o så ut med detsamma igen..stackarn han tror nog att våren är på väg... Jo, det är nog nästan så jag tror det också ...nu när solen skiner så gott... oh nej!!! jag ser en liten tomte här inne som jag glömt ... stackar lille krake .. han ska väl få vara med de andra ..får inte glömma av honom när jag printat färdigt här .. Måste fråga Er som har haft katt förr ..jag har nämligen aldrig haft en katt förr som blivit så här gammal...Slutar katten att vilja leka .. han kan få ngr riktiga stolliga ryck o fara fram som en galning i rulla sej i de få mattor jag har o liknande saker men från att ha lekt med precis allting ..så är det nästan ingenting... Han vill bara kela o sova o äta o sitta o kola ut genom fönstret när han är inne...Han blir 13 år i juni.. Jag begriper ju att han inte kan fara runt som han gjorde när han var ungkatt men hur mycket är de verkligen igång ....i den åldern...? Nej , nu ska tomten få komma till sina tomtekompisar ..o jag ,jag ska börja stöna o stånka upp för trappan till andra våning...fniss...Ha en skön eftermiddag o kväll.. KRAM! Foto: Haha, den som inte ser vad det är oder gör nog ingen kan jag tala om att igår fotade jag rakt ner i ett dike .. där det fanns is med lite luftbubblor i... I verkligheten såg det iallafall vacker ut...

Kommentera här: