Åskar o jag går inte ut idag!

Go´förmiddag, eller morgon , vilket som passar bäst.. Här blir det morgon för mej. Jag gick upp vid sju..drack mitt morgonkaffe,tog mina mediciner men kände mej jättekonstig..så det blev soffan ,en liten stund, tänkte jag ,..fniss..Vaknade för ngr minuter sedan.. Åskar släppte jag in då ,kl,7..Det var han som väckte mej nu.. vem vet hur länge jag sovit annars... Jag tror han kommer att tycka jag är stygg idag för jag tänker inte släppa ut honom idag bara för värmens skull ska bli 30 grader, inte förrän senare i eftermiddag...fram emot kvällningen Igår kväll när jag var ute o tittade efter honom vid 22 kom han emot mej..inte springande som han brukar utan han lade sej flera gånger o det sista fick jag hämta honom o bära honom.Han verkade vara helt slut av värmen. o då hade han bara varit ute sedan vid ca kl 17... Idag ska jag bara dammsuga .. ja det är ett måste .. sen ska det bar bli det riktigt roliga ..tänkte mej en sydag..när jag ändå är inomhus.. Här hos mej blir det pannkaka till middag i värmen ... eller när jag kommer så långt med dagen kanske det blir kall yougert istället...fniss..Hungrig är väl det sista man blir en sådan här dag.. Kommer i vilket fall som helst inte ställa mej för att laga ngt ...att äta ..Pannkakorna är sedan i förrgår ...just nu infrusna... Nej en sval dusch nu ,så det blir människa av mej i dag också... det låter väl bra...o så en önskan om att vi alla får en riktigt go´o bra dag...Kramar!

Kommentera här: