För varmt för mej idag!

Onsdag... o idag har Åskar o jag tagit en fridag ...fniss... ja, idag också, får jag väl tillägga..Det är ju som vanligt med andra ord... Åskar ligger i sin korg i hallen .. han tycker nog som jag att det är för varmt ute..Tänk att ha älskar sin korg.. Hade jag trott att han skulle göra det hade jag fixat i ordning den för länge sedan...Ska nu bara sy i ordning en liten tjockare o goare filt att ligga på o lägga i korgen... Tror det blir åska snart ..ser ut så på himlen o värmen ute är tryckande..Mitt vänstra ben värker som attan... det är därför jag tar det lugnt idag...Det är då sjutton att det inte ska gå o få hyfs på ben o häl... bra i allafall att det är på samma ben... En bra sak är att vi har det så svalt inomhus... Det är verkligen härligt ...Känns mycket uppfriskande att komma in när jag varit ute på altanen en stund ..där går knappt att andas ...Jag vet att det låter dumt o konstigt när jag säger så.. men det är faktiskt sant ...Jag har väldigt ont av värme... Är så glad ... mina små insektshotell har fått hyresgäster ..inte många men jag är tacksam för det lilla ,fniss...Nästa år ska det upp flera o större också..Roligt att kunna göra ngt för de små liven.. Ha det nu riktigt gott o skönt ,ni som gillar värmen... KRAM!

Kommentera här: