Härligt fint o varmt regn idag!

Go´förmiddag... Hur har ni det ...? Hoppas det är bra... Här är det varannandags liv! fniss... Ja, jag grejar en dag o så får jag ta det väldigt lugnt en dag o på så sätt får jag gjort lite här... Idag ska jag baka matbröd... "Nisses limpa" inte vet jag vem Nisse är eller var... men brödet är himla gott...Så mycket mera blir det nog inte gjort .. men nöjd blir jag när brödet står färdigt på plåten... Åskar var ute o morse men nu har han lagt sej i min säng så bäddningen får vänta ...inte säkert jag bäddar idag ... även om han flyttar på sej... Det är grått ute , väldigt grått men satt i regnet ute på altanen tillsammans med Åskar o drack mitt morgonkaffe..Det var underbart då regnet bara nådde mina fötter,.Glömde i går att ladda dosetten med medicinerna så dem fick jag ta lite senare.Med andra ord .. allt blir lite förskjutet idag .. men vad gör det ,inte ett skvatt,...Tänkte också jag skulle hinna med att steka lite pannkakor .. sonen tittar som hastigast förbi dag tror jag ..eller så kommer han i morgon bitti... Han är som jag ,lite flexibel med tider ,.. fniss...Ha nu en bra dag vare sej det är solsken eller regn det går alltid att få en dag med lite ljusglimtar... Varma kramar ill Er alla... Foto: Ibland kommer längtan efter Otto över mej enormt starkt... Kan riktigt höra hur han kurrar på sitt speciella sätt ... och jag tänker på alla goá bus han hittade på ... Här kom en potatispåse farande över golvet ...

Kommentera här: