Måndag ! blev också varm!

Varmt idag också!!! Det har varit över 30 grader .. De lovade lite kyligare idag ...men det kunde de inte hålla de snälla människorna på "vädret ".. Åskar var ute tidigt på morgonen o kom in vid 11 tiden .. sen fick han inte gå ut förrän kl 17... Nästan lika varmt men det blir iallafall inte så många timmar i värmen...för honom.. Jag har försökt med att kyla handdukar små mattor som legat i frysen , o kalla petflaskor .. men han går ifrån dem illa kvickt o tittar konstigt på mej...Han förstår verkligen inte vitsen med att det kan vara lite skönt med kyla, då o då.. igår låg jag pall , trodde jag fått magsjuka .. mådde illa och fick springa på toa hela dagen men det var nog värmen för magsjuka går ju inte över så fort.. Vilket åskväder som bröt ut här igår...Det regnade massor o trycket i luften kändes ngt bättre men inte blev det friskare precis ... Det brukar ju det bli efter rejäla regnskurar ..men det får nog till mera åska o mera regn kan jag tro innan det känns ngn skillnad.. Två dagar har gått o jag har inte fått gjort ett skapandes grand...ja, jag vet .. man ska ta det lugnt... men jag får dåligt samvete av att låta dagarna gå o inget få gjort. Så är det bara... Jag tror att jag kan få lite fart bara det blir lite svalare väder .. I veckan ska jag på kontroll av halsen igen..de skulle fotografera den o se om svullnaden har ändrat sej ngt. Skulle egentligen varit där för en månad sedan men när jag ringde på den tiden de sagt ,ja, då var alla tiderna upptagna och sedan var det semester ...
Nej nu ska jag lata mej framför tv,n .. Nej jag går absolut inte ut...fniss.. Ha en go´kväll... Kram! Foto : eftersom jag inte kommer åt mina nytagna foton så får det bli ngr riktigt gamla...fniss..Åskar hjälper till vid skrivaren, det fungerar alldeles för sakta..tycker han nog

Kommentera här: