Ska bli veterinärbesök idag....

God morgon! Solen skiner ,,blåsten den har också vaknat. Åskar o jag har redan gjort två promenader , en klockan 3 i morse och en för en stund sedan. Han är piggare idag mitt lilla troll...men han kissar inte ordentligt så vi åker till veterinären vare sej det behövs eller ej... Jag vill veta säkert att d et inte är ngt som gömmer sej i den lilla kroppen. Hans egna vilja har börjat komma tillbaka o det är så härligt...och idag ville han gå nedåt ån igen ... Så han bestämde att jag skulle vända rollatorn o trava med i det stundtals halvmeter höga gräset Ok ,vi kom ju inte ända ner till ån , det satte jag stopp för,för där finns det vildsvin...och dem vill inte jag träffa...Någon måtta får det vara på hans bestämmande ..Fast nog grymtade han lite jag satte stopp för hans framfart.. Inget långt inlägg idag.. Hinner inte .. det är mycket som inte blivit gjort nu ngr dagar när jag varit utomhus så mycket .. men jag hör av mej när vi kommit från veterinären.... Ha det gott o var rädda om Er och om varann...Kram!

Kommentera här: