Nationaldagen!

God morgon, nu sitter jag efter en snurrig morgon på altanen ... Har ätit min frukost. Blev bättre efter den även om det bara var kaffe 🍵 o smörgås. Åskar ligger just nu på bordet bredvid mej. Varmt? Jo det är det, 25,1grader och då finns ingen sol.. Det är mulet och idag tror jag åskan som klart. se lovat, verkligen kommer. Lägger nog de flesta sysslorna på hyllan i dag.. Inte bara för det är nationaldagen utan för att det också är alldeles för varmt att göra ngt ansträngande.. Sonen dyker nog upp antingen idag eller i morgon.. Jag vet inte men bara han trivs med tillvaron så är jag nöjd. O jösses, nu kommer solen fram snart.. Hur varmt ska det då bli? Vill till att "bälga" i sej rejält med vätska idag..Tänk på det alla.. Ha nu en härlig nationaldag! Kram!

Kommentera här: