Normalt sommarväder !!

Pingstdagen...söndag..och regnet strilar stundtals ner ganska rejält...Jag tycker att det känns skönt..med en sådan här dag emellanåt..Det är bara den där enerverande blåsten jag inte gillar.. Den här morgonen fick jag in en lika smutsig katt som vanligt ,då det är sådant här väder.. men det gör mej inget ..det går ju att tvätta bort .. ja, de spår som blir lite här o där... Just nu sover han gott i sin stol... Sonen befinner sej på övervåningen o här är det alldeles tyst o rofyllt .. Efter att jag skrivit här ska jag faktiskt sätta igång med lite göromål... Inga större saker..men lite förberedelser inför middagen tex..sätta på en tvättmaskin..osv... På onsdag ska jag besiktiga bilen.. o i år förväntar jag mej inte att den ska gå igenom fel fritt. Det är nog en hel del som måste åtgärdas... Men den dagen den sorgen,fniss...det tar jag då.. Önskar Dej en härlig dag..KRAM! Foto: Så ren kan tassen vara..

Kommentera här: