Sommaren har kommit tillbaka!

Sitter på altanen med en mugg kaffe. Varit på Maxi och handlat. Köpte ngr tekakor, var så längesen jag åt det.. Så nu har jag slukat en.. Men tyckte inte den var så god som jag mindes... Men ner gick den iallafall.. Åskar som inte brukar tigga vid matbordet tror nog det går för sej att tigga här ute.. Vid detta bordet.. För han satt här hela tiden jag hade ngt kvar av den . O rostbiffen som låg på den smakade tydligen himla gott.. Ja det tyckte jag också.. Fniss.. Underbart väder är det under mitt nya parasoll... Men att vara här på altanen o plantera lite växter får vara, det är helt enkelt för varmt.. Så strax ska jag gå in där det är svalt o greja lite.. Mycket blir det inte för händerna sover o värker om vartannat.. Nu önskar jag dej som läser mina rader en riktigt härlig kväll o kommande nationaldag.. Kram!

Kommentera här: