Grå men lugn dag...

Go´kväll! Dagen har varit lugn... Men jag har ändå inte kommit mej för att skriva ngt....Det som jag företagit mej har inte gått så bra ... har fumlat till det mesta ... Det sista välte en mugg med varm Choklad ut över fjärrkontrollen till tv,n... Har plockat ur batterierna o ställt den upp så ev choklad ka
n rinna ut... Bara att hoppas att den fungerar ngrlunda.. Åskar går mellan mej o sängen verkar som han vill gå o lägga sej... men jag hade tänkt o vara uppe en stund till... så vi fårse vem som vinner ... Igår morse var det rena djurparken ute på gärdet när jag satt o drack mitt morgon kaffe .. Ngr harar skuttade runt , räven sprang fram o tillbaka.. rådjuren promenerade o åt vid skogskanten o så lite längre fram på morgonen ,nästan förmiddag såg ja "mina"två tranor på gärdet...Idag var det helt tomt... så olika det kan vara .. Nej jag tror Åskar vinner .. så jag säger God natt o sov gott... Kram! Foto: Åskar var väldigt hjälpsam som liten... fniss

Kommentera här: