Riktigt ruskväder ute...

Det regnar o blåser !!! Det skulle det väl inte göra idag?? Sonen dök upp här igår ...vilket inte var planerat ... men underbart roligt ... o idag tar vi det lugnt...Åskar är ute o på spisen puttrar kalops .. Det ska bli gott , de´tycker vi båda.. Det är som om det blivit höst igen... men det får väl vi verkligen inte hoppas... värmen kommer nog tillbaka snart ... o så gnäller jag på den... En sak har jag upptäckt..jag är aldrig nöjd ...i allafall inte med vädret ..Allt annat försöker jag vara nöjd med eller rättare sagt göra så jag blir nöjd.. Sjutton det går ju inte att gå o vara missnöjd för jämnan ... vore ju inte alls trevligt .. Vi skulle köpt hem pizza igår kväll... men ingen av oss hade lust att åka in till stan... så det blev enkla varma smörgåsar i stället o banne mej det var lika gott som som pizza... Ja vi kanske var hungriga ,fniss... men vi njöt av så enkla smörgåsar som bara bröd tomat o ost ..till sonen o bara bröd o ost till mej o så kryddor förstås..Så jättegott det var med lite rött vin till... Har inte haft på tv,n sedan jag hällde choklad i fjärrkontrollen... så jag vet inte om den funkar ... får väl pröva i kväll när jag blir ensam igen... Jag använder datorn att titta på tv ...det går bra det också.. Nu ska jag ta tag i dukning av vår lunch... så jag säger hej då! o så syns o hörs vi vid ett annat tillfälle.. Ha det så gott och jag hoppas att Du har ett bättre väder än vad vi har här utanför Alingsås... KRAM! Foto De tre syskonen ..Era Otto o Åskar.

Kommentera här: