Riktig vinter igen!

Alingsås 3/2 2022. God morgon!Här vaknade jag av ett "klingande brak!!Ja, det var min lille sambo som tyckte att jag fått sova tillräckligt.. Det var en ljusstake i mässing som åkte i golvet..Ja både brak o klingande beror på att den hamnad
e på klinkelplattorna på golvet... Utanför fönstren ser jag knappt inte ngt alls... sådan dimma är det här hos mej.. Har planer för dagen ... men inte är de många eller stora ... Har jag det blir det inget gjort.. Bättre att ha få saker på mitt schema och få dem gjorda sen kanske man kan få till ngt mera och dåblir det ett jättebonus. Känner mej ngt bättre till mods efter läkarbesöket igår. Fick respons , bra sådan på flera av mina frågor.. Nu ska jag på återbesök om 6 veckor.. För att kolla omändringarna på medicinerna fungerat åt rätt håll... Snart har denna veckan också försvunnit och jag hinner inte med helt enkelt... Måste försöka hänga med i dagarna utan att känna stress... Ha det nu så gott o irra inte bort dej i dimman.. Kram från mej , Elle...

Kommentera här: