Söndagsmorgon!!

God morgon!!! Solen skiner efter en regnig o stormig natt,,, Lite ,lite vind märks i trädtopparna..just nu... Inte sjutton kan man tro att det varit full storm i natt. Har kikat ut genom fönstren och kunde därifrån inte se ngt som hänt .. men ska senare gå en runda i trädggården för att kolla ... Kanske ngn tegelpanna har flyttat på sej!!! men det hoppas jag ju givetvis att de inte har. Vaknade , gick upp o drack mitt morgon kaffe och åt min ost smörgås.som vanligt och plötsligt ramlade den förbaskade tröttheten över mej igen... Orkade knappt ta mej till sängen igen... Nu har jag sovit lite till och sedan legat här o skrivit en stund...mår bättre nu och ska strax göra ett nytt försök att komma ur sängen och hoppas på att må bra. Ska till läkaren den 2/2 så jag kan kanske hoppas på förklarande svar.. Åskar min vapendragare , ja, min älskade kisse , Har varit ute två gånger i natt!! Hansom hatar när det regnar o blåser ... Jag tror han sett ngt intressant genom fönstren eftersom han hade en väldig fart ut... och sedan var ute en bra stund . Skulle vara bra roligt att kunna läsa hans tankar ibland.
Snälla håll tummarna för mej att jag mår bra när jag nu ska å upp... Vill i allafall orka få diskat... Ha det bra och kram till dej som vill ha...

Kommentera här: