Det vackra vädret...

varade inte mer än en dag men jag njöt verkligen av solen ock värmen.. Idag när jag kom upp var det åter grått  och en tät dimma eller om det var dis.. vet inte om det är ngn skillnad på det.
har suttit o grejat med mina adventsljusstakar ...bara en som lyste men rätt som det var så slutade den också. Blev minst sagt irriterad men det hjälper ju inte. Så i morgon blir det att inhandla nya lampor o se om det hjälper annars får det väl bli ngr nya ljusstakar.
Igår satt jag och sydde små hjärtan tyckte det var så roligt så jag struntade i influensasprutan...och tur var väl det för när jag kollade öppettiderna så hade de inte öppet förrän den 3/12 eftersom vaccinet var slut hos tillverkaren. Tog ett foto över nejden här igår när jag varit efter posten... älskar bnnär dimman eller diset kommer smygande över gärdet... Ha nu en go´kväll... Kram!
 
1 amanda:

skriven

så är det alltid att det är någon lampa som inte funkar, blir nästan billigare att köpa en ny än leta efter passande lampor,
jag har aldrig tagit nån influensaspruta, är så himla rädd för alla sprutor , hahaha !

Bilden på dimman som kommer smygande är magisk !
Du har lite konstnär i dig !

ha en fin första advent och en trevlig helg !! kram !

2 amanda:

skriven

hej på dig Elle !

ville bara komma och hälsa på dig idag !
hoppas du och din kisse mår bra !
håller du på och julpyntar ?

kram på dig !

Kommentera här: