Tisdag och den efterlängtade...

vattengympan... Snart har jag gått alla 12 gångerna... sen blir det inget förrän till hösten igen. Hoppas nu att det blir en riktigt skön sommar så man han bada ute ..i havet .. Ok jag har en rejäl bit till havet men ngr gånger ska jag väl ta mej dit .. Här finns många insjöar men jag är inte så glad att bada i dem... varför vet jag inte ... det känns unket o smutsigt helt enkelt... Bara inbillning kan jag tro men så är det. Igår var jag ute på en shoppingtur tillsammans med min syster Birgitta... Skulle handla tyg ... men kom bara hem med en meter tyg med ett gulligt kattmönster... ja, lite annat smått o gott kom med av bara farten men absolut inget onödigt. Hela dagen försvann fort som bara den. Jag körde 24 mil... och armarna värkte som bara sjutton i ggår kväll ja idag också så nästa gång får vi dela på körningen... Men jag älskar att köra så på sätt o vis var det ju ingen belastning.. Önskar att Du får en underar dag ... Kram! Foto: denne lille kille, min son har nu hunnit bli hela 43 år!!
1 amanda:

skriven

Oh, vilken söt, och gullig liten pojke !
Men redan 43 år, där ser man hur åren kommer till.
Och då undrar man vad har alla åren gått ?
Barnen blir vuxna, och äldre men inte vi, hahaha....!

Mina tvillingpojkar är 45, inte klokt, båda har sina familjer
och egna barn !

Kram vännen, önskar att du har en fin härlig dag idag !!

Svar: Ja, åren bara rusar iväg .. man tror ju inte att man är så gammal som man är , eller hur ... men samtidigt är jag glad att jag inte är ung idag... Ha de´gött! Kram!
Eleonor Johansson

Kommentera här: