Onsdag och solsken igen!!!

Sol idag igen !!  Verkligen härligt... o utanför köksfönstret är det återigen grönt...det är också härligt ... Vad som är mindre härligt är ju att bonden börjat att ogräsbekämpa redan... ... Gillar det inte alls .. men är väl ett måste i kampen att få inkomst ,eller ?    
Min lille älskade prins sover i min säng så bäddniningen får vänta ... men ska om bara en liten stund ta mej in i duschen... sedan ska jag iväg till sjukgymnasten.. uj ,uj vad upptagen jag är ...fniss... Nej , ska sanningen fram så är väl det det minsta jag är , upptagen alltså... men ändå räcker inte tiden till ..fattar inte hur det lyckats bli så här ... tankarna är det nog som tar tid.. de snurrar ständigt på o ja hinner inte tänka färdigt på en sak förrän nästa tanke dyker upp o det blir ett enda snurr.. på allt ... det sätter verkligen sina spår i allt jag gör eller skall göra ... 
En xak som jag skulle vilja göra men som jag inte har råd till är,  åka till Skroten i Skene.. skulle vilja fylla på med lite vinter tyger o ev . jul tyger ..men till det finns ingen plats i min plånbok... men det slutar nog med att jag åker ändå... men att jag inte köper merän ngt tyg som ska gå till kläder ... Visst är jag tyg liggande här hemma ... men det verkar vara sommar tyger ...nu när jag äntligen kollat det... Det är endast då jag sitter vid symaskinen som tankarna kan få ett mera normalt föde ... de går liksom inte på högvarv... men att komma så långt som att hinna sätta sej void symaskinen är inte lätt innan jag tänker pångt annat ... Hoppas att Du har bättre koll på Dina tankar än jag har ... o snälla ,har Du något tips hur jag ska bära mej åt att få ordning på tankesystemet .. så tala om det för mej... 
Ha nu en riktigt bra dag ... Kram från mej o mjaou,mjaou frånprins Åskar!!!
 

Kommentera här: