En vacker händelse i mitt liv...

God morgon...En strålande sol skiner över nejden... och min sinnesstämning är både upp o ner .. Men ngt fint o underbart hände i helgen som tack o lov överskuggar ett elände som också hände .. Min son som alltid har känt ett agg till sin pappa av vissa anledningar , upptäckte när han var o hälsade på sin pappa ... på det äldreboende där pappan nu bor .. när sonen då kom in till honom var pappan helt borta i tankarna... (pappan är dement) .. Sonen fick då en "mjuk" känsla i kroppen så han smekte sin pappa på kinden... Då tittade pappan på honom ..och ögonen blev tårfyllda .. Sonen har aldrig upplevt en sådan känsla tillsammans med sin far... Den samhörighetskänsla som då infann sej gjorde att sonens agg verkade rinna bort och han kom hem till mej som en en riktigt glad o tacksam kille... och detta har jag väntat på i snart 40 år... sonen är fyllda 45.. Jag kan inte skriva och återge det med ord som talar om min känsla och hur sonen upplevde denna stora känsla ... men Du ska veta att jag är underbart lycklig över detta och sonen också .. Önskar dej en riktigt härlig dag ... Kram!

Kommentera här: